[VIDEO] “Fly Sampai Puas Dulu”, Netizen Terhibur Tengok Lelaki Ini Kusyuk ‘Fly’ Sampai Tak Perasan Kereta Polis

Bila di jalan raya untuk memandu atau menunggang motosikal, fokus kita hanya tertumpu pada jalan, lebih-lebih lagi ketika kita sedang menggunakan lebuhraya dan dengan kelajuan yang tinggi.

Cakap pasal fokus ni, min nak share satu video seorang lelaki yang terlampau kusyuk menunggang motosikal dengan gaya ‘fly’ s4mpai tak perasan kereta polis. Korang boleh tengok video @Tsgxy_ kat bawah ni.

Kantoi busuk

Aksi lelaki ini mendapat pelbagai reaksi netizen yang rata-rata terhibur dengan gelagatnya. Mana tidaknya, polis dah pasang siren pvn dia masih layan ‘fly’. Bila polis turun tingkap baru perasan dan ubah posisi menunggang.

Kusyuk sangat layan angin sampai tak perasan. Mungkin dia ingat dia Superman atas moto tu.

Hati kau keras! Polis buka siren dan lalu kat sebelah pun masih sambung fly. Memang keras.

Sumber : LobakMerah

About admin

Check Also

‘Berpada-Pada Mengata & Menghina Isu Poligami’ – Nora Ariffin

Sejak akhir-akhir ini, isu poligami menjadi satu topik hangat yang diperkatakan di media sosial. Jangan …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *