[VIDEO] Duduk atas r1ba, budak sek0lah ‘bercinta’ dalam kelas curi perhatian ramai

Zaman sekarang memang betul-betul makin maju. Jika dahulu, ramai pelajar tahu main kejar-kejar takpun main berebut tiang. Jika bercinta pun, mungkin mereka akan rahsiakan daripada rakan-rakan dan tidak mahu diketahui oleh guru di sekolah.

Namun, lain pula bagi beberapa pasangan kekasih pel4jar di sebuah sekolah sehingga menjadi tumpuan ramai.

Amboi, kemain duduk at4s r1ba, mesra tak bertempat

Menerusi video ‘stitch’ oleh seorang pengguna dikenali Muzzammil, dilihat beberapa orang pelajar sedang berm3sra di dalam sebuah kelas tanpa mempunyai rasa malu. Malah, ada yang dilihat sedang duduk di atas riba teman lelakinya.

Ni sekolah atau kel4b mal4m?

Kelakuan itu membuatkan Muzzamil mempersoalkan tindakan mereka yang dilihat seakan-akan tidak menggambarkan suasana sebuah kelas untuk menuntut ilmu, sebaliknya kelab malam disebabkan aksi mesra tersebut.

“Ni sekolah atau kel4b m4lam? Bapak bodoh si4l. Budak2 mana tu? Mesti Indon kan?”soalnya.

Brunei tu…

Pun begitu, ramai mendedahkan kejadian tersebut berlaku di salah sebuah sekolah di Brunei dan bukannya Indonesia seperti didakwa Muzzammil pada mulanya.

Tak cukup kerusi ke?

Selain itu, ada yang mempersoalkan tindakan pelajar perempuan itu duduk di atas pangkuan riba teman lelakinya jika hendak dibandingkan dengan kerusi yang disediakan oleh pihak sekolah.

Macam duduk atas sofa…

Macam biasa, video dah padam

Difahamkan, video tersebut telah dipadam oleh pemilik asal sebaik sahaja menerima banyak kritikan oleh warganet.

Sumber: TikTok @muzzammiillll | OMM

About admin

Check Also

[VIDEO] Tular Rak4man CCTV, Wanita Dicvlik Tiga Lelaki Bersenjata Di Tumpat

Seorang wanita yang dipercayai bekerja sebagai ejen kosmetik dilaporkan telah hilang selepas diculik tiga orang …

Leave a Reply

Your email address will not be published.