“Aku mangsa r0gol..” Wanita dic4buI ketika servis penapis udara di rumah pelanggan ceritakan apa yg berlaku

Baru-baru ini, tular sebuah video memaparkan seorang wanita pekerja produk penjagaan air dan udara terkemuka negara menjadi mangsa r0gol ketika datang ke rumah seorang pelanggan bagi melakukan servis penapis udara.

RAKAMAN VIDEO TERSEBUT ADA DI BAWAH SEKALI

Menerusi video dimuat naik di laman TikTok, mangsa sambil menangis berkongsi mengenai insiden buruk yang berlaku sehingga menyeb4bkan dirinya trauma.

Di ruangan kapsyen, mangsa memberitahu jika dia rela diperlakukan sebegitu, dia tidak akan tergamak membuat laporan polis dan rasa trauma seperti sekarang ini.

Malah, wanita tersebut lant4s pergi ke hospital berhampiran bagi melakukan pemeriksaan

“Kesian kat diaorg ni..nak buat keje halal .ade pulak byk malaun yang bagi rosak punca rezeki org. Semoga pelaku tu kene tangkap..jahat giler” – Nadylla

“kalau cody nak dtg rumah servis mesin aku akan pastikan aku ade dlm rumah..kalau suami aku je ade aku pon x berani nak suruh cody masuk…bende boleh elak kita elak…” – Hidayah

“Selalu bukan dtg dgn kawan2 ?? Berani jgak sis ni,,kalo sye,,xkan masuk kalo xd kwan2…sekurang2 nye 3 org sye perlukan kalo masuk rumah cust lelaki…kalo suami sye sorang2 dlm rumah pun,suami xbnrkan msuk…” – Husna

“Perempuan Klu kje mcmnj patut de sorang 2 colleague lelaki yg baik ikut skali tiap kali p servis. Cari rezeki mmg la org fhm tp biar kna dgn cara. Sbb tu dlm islam ada larangan tertentu bt kaum hawa dlm urusan diluar. Demi menjaga kslmtn & maruah mrk jg. Nsib zmn moden, jap je viral dah kantoi musibat tu. Semoga lebih berhati hati lps ni k.” – Azahari

Difahamkan, video tersebut telah dip4dam oleh pengguna tersebut. Bagaimanapun, diharapkan agar urusannya dipermudahkan dan si pelaku dapat balasan setimpal atas kelakuannya.

Kasihan tengok seorang wanita sedang bertungkus-lumus mencari rezeki akhirnya menjadi mangsa kerakusan nafsu serakah pelanggan.

Tonton Video :

About admin

Check Also

[VIDEO] Tular Rak4man CCTV, Wanita Dicvlik Tiga Lelaki Bersenjata Di Tumpat

Seorang wanita yang dipercayai bekerja sebagai ejen kosmetik dilaporkan telah hilang selepas diculik tiga orang …

Leave a Reply

Your email address will not be published.