[VIDEO] “Sedihnya tengok”, Wanita Pelihara Kucing Hilang Dua Kaki Raih Simpati Netizen

Kalau kita tengok kebanyakan orang akan lebih tertarik untuk memelihara kucing-kucing yang berbaka mahal lebih2 lagi dari luar negara seperti British Short Hair dan Bengal.

Ada sesetengah orang juga sanggup melakukan apa sahaja tidak kisahlah perlu berhabis duit hanya untuk dapatkan seekor kucing yang diidamkan.

Namun, berbeza kepada pencinta kucing dimana mereka tidak memilih kasih dalam memelihara mana-mana kucing walaupun ada kecacatan dan masalah kesihatan terhadap si bulu tersebut.

Seperti baru-baru ini, tul4r di m3dia sosial mengenai seorang wanita yang memelihara seekor kucing yang kelihatan cacat tubuh badan.

Wanita pelihara kucing hilang dua kaki

Video yang berdurasi 55 saat itu telah dikongsikan di laman TikTok berkenaan seekor kucing jalanan kehilangan dua kaki yang dip3lihara oleh seorang wanita. Kucing yang bertompok oren dan putih itu turut dikenali sebagai Ramadhan Tuah.

“Bijak dah nantok laaa”

Ada yang tertanya macam mana kucing itu berjalan

Menerusi ruangan komen di vid3o tersebut, ada juga beberapa pengguna bertanya bagaimana kucing tersebut berjalan dengan hanya dua kaki.

Untuk menjawab persoalan itu, pemilik kucing tersebut telah berkongsi video seterusnya di laman TikTok mengenai cara kucing itu berjalan.

“Macam mana budak comel ni nak jalan?”

“Alhamdulillah bijak boleh suaikan diri dengan keadaan dia…”

Netizen luah rasa simpati, ada juga yang geram dengan gelagat si bulu itu

Meninjau di ruangan komen, rata-rata daripada meluahkan rasa simpati terhadap kucing tersebut dan ada juga yang tidak dapat menahan geram dengan si bulu itu lebih-lebih lagi apabila melihat kucing tersebut berjalan seperti seekor kanggaru. Min pun sekali geram ish!

Semoga si bulu ini menghadapi dugaan dan terima kasih akak sebab jaga dia!

Sumber : LobakMerah

About admin

Check Also

[VIDEO] Tular Rak4man CCTV, Wanita Dicvlik Tiga Lelaki Bersenjata Di Tumpat

Seorang wanita yang dipercayai bekerja sebagai ejen kosmetik dilaporkan telah hilang selepas diculik tiga orang …

Leave a Reply

Your email address will not be published.