Kesian Mak Sendiri & Ibu Mentua Kena Bergilir Jaga Anak, Puteri Sarah Dah Jumpa Maid Sementara

Sebelum ini, Puteri Sarah menepis dakwaan dia mempunyai dua ‘orang kanan’ selepas kejadian lari dari rumah. Tambah Sarah, dia berasa kasihan melihat anak-anak kerana tidak ada ‘pembantu rumah’ yang boleh menjaga mereka sepanjang dia menjalani penggambaran.

Terima kasih Malaysia

Terbaru, Sarah berterima kasih kepada seluruh rakyat Malaysia yang membantunya dalam misi mencari ‘maid’. Ujar Sarah, dia sudah menerima beberapa nombor telefon agensi pembantu rumah.

Memang tak ada siapa nak tengok anak sekarang. Saya pula menembak. Kesian dekat mak i yang kena jaga my kids. Adakalanya, bergilir dengan mak mentua i tolong jagakan. Kesian pula dua orang tua nak kena tengok anak i. Rasa bersalah. Memang susah nak dapat maid baru sekarang.

Jelas Sarah lagi, dia sudah boleh menjadi pembantu rumah sementara untuk menjaga anak-anaknya tatkala ketiadaannya di rumah.

SUMBER : OH BULAN

PERHATIAN: Pihak Dunia Sosial tidak akan bertanggungjawab langsung kepada komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

About admin

Check Also

“Dah biasa pakai s3.ksi cuma tak tunjuk, Mungkin sebab tu org terkejut tgok saya pak4i macam tu..” – Riena Diana

Pelak0n, Riena Diana menj4di per.hatian 0rang ramai selep4s memuat naik beberapa hanta.ran gambar di laman …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *