“Cantiknya beg je mahal ribu2”- 2 jam kongsi, foto Puteri Sarah ‘dihujani’ komen netizen

Pelakon dan model terkenal, Puteri Sarah Liyana kini semakin menjadi sorotan ramai di media sosial malah menerusi ruangan Instagram peribadinya juga, dia tidak henti-henti menerima sokongan dan pujian netizen.

Umum sedia tahu, kisah rumah tangga Puteri Sarah dengan pengarah terkenal, Syamsul Yusof. Walau bagaimanapun dalam setiap apa yang berlaku, Puteri Sarah di Instagram peribadinya tetap menunjukkan perkembangan dirinya yang sentiasa kuat.

Perkongsian Puteri Sarah terbaharu dalam berkongsi tiga keping foto memakai baju berwarna pink dan kasut tumit tinggi mengundang dalam masa dua jam sahaja dia dihujani ribuan komen.

Mana tidaknya, kecantikan Puteri Sarah Liyana menerima pujian melambung ramai apatah lagi wajahnya yang kelihatan tersenyum membuatkan ramai meninggalkan pelbagai komen terhadap foto ibu kepada dua cahaya mata ini.


Rakan selebriti, Hannah Delisha juga meninggalkan kata pujian dengan kecantikannya di ruangan komen selain turut berseloroh tentang kasut tumit tinggi yang dipakainya.


Dalam pada itu, peminat dan warganet menghujani ruangan komen dengan memberikan pujian terhadap penampilannya dan wajah jelitanya yang dikatakan makin berseri-seri.

‘Macam ni baru betul make your own money, bukannya sebok terhegeh dekat lelaki kaya…’




SUMBER : PUTERI SARAH LIYANA / SYOR

PERHATIAN: Pihak Dunia Sosial tidak akan bertanggungjawab langsung kepada komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

About admin

Check Also

Penyondol tak patut hidup bahagia kat dunia ni – Ahli keluarga Datin Zalina

Beberapa individu yang dipercayai ahli keluarga Datuk Zainal Abidin Hassan tampil meluahkan perasaan berhubung kontroversi …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *