[VIDEO] ‘Dah Terbukti Dia Bukan Nakkan Mak Je..’- Netizen Puji Suami Fatin Afeefa Tak Kekok Layan Anak Tiri

Sejak mendirikan rumah tangga hujung tahun lalu, nama Fatin Afeefa dan suami, Aliff Awang sering menjadi sebutan netizen malah pasangan ini acap kali mempamerkan kemesraan mereka di media sosial.

Suami Fatin mesra dengan anak tiri

Baru-baru ini, rancangan lagu Tentang Bulan ini memuat naik satu momen suaminya mengajar anak perempuannya, Ivy Herra Sophia membaca buku. Tak dapat dinafikan, walaupun Ivy hanyalah anak tiri Aliff namun mereka berdua kelihatan sangat akrab malah netizen berpendapat hubungan mereka berdua seperti anak dan bapa kandung.

Video yang dikongsikan telah mendapat pelbagai respon positif netizen yang rata-ratanya memuji sikap Aliff yang terbukti dapat menerima anak-anak tirinya. Malah layanan yang diberikan saling tidak tumpah seperti layanan seorang bapa kandung.

Ini memang terbukti, bukan nakkan maknya je. Yang lain boleh rehat nak cari salah sebab dia dah berjaya jadi bapak.

Sayang betul Ivy dengan bapak dia. To be honest, I suka tengok family ni. Semoga sentiasa dalam rahmat Ilahi.

Sayang anak tiri macam anak sendiri, terbaik.

Selesa anak tiri dengan Opai.

Macam ni baru orang tak kecam.

Sebelum ini, Fatin ada juga berkongsi momen Ivy berjalan berpegangan tangan dengan Aliff manakala dia bersama anak lelakinya, Adam Aisy Arrian.

VIDEO KLIK DISINI
https://media.ohbulan.com/2023/01/@fatinafeefa8-6716446181818237953-watermark.mp4?_=1

SUMBER / OHBULAN

PERHATIAN: Pihak Dunia Sosial tidak akan bertanggungjawab langsung kepada komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

About admin

Check Also

“Dah biasa pakai s3.ksi cuma tak tunjuk, Mungkin sebab tu org terkejut tgok saya pak4i macam tu..” – Riena Diana

Pelak0n, Riena Diana menj4di per.hatian 0rang ramai selep4s memuat naik beberapa hanta.ran gambar di laman …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *