admin

“Nasib baaik Tak Tanaam Lagi”, Lelaki Disahkan Men1nggaal Oleh Doktor ‘Terj4ga’ Betul2 Sebelum Masuk Kuubur Sebab…

Ibarat diberi peluang kedva, mac4m tu lah agaknya perasaan keluarga dari India ni bila sesuatu berl4ku semasa mer3ka sedang uruskan jenazaah anaknya yang diisytiharkan m4tii ol4h doktor. Menurut The Independent, Mohammad Furqan telah teerlibat dalam kemalangan pada 21 Jun h1ngga menyeb4bkan dia cedera parah dan terp4ksa dirawat di hospital selama …

Read More »

[Video] “Kucing tu sampaai tak taahu nak buat apa”, Rakaman 2 T1kus Tengah B3rgaduh Buat Netizen Terhibur

Kalau tengok kvcing mengejar seekor t1kus itu adalah perkara biasa, tapi pernahkah korang menyaksikan t1kus berg4duh sesama seendiri dalam hidup korang? Rakaman yang melucukan ini menyaaksikan dua ekor t1kus seakan sedang ‘bergaduh’ sesama sendiri. Lebih melucukan, di dalam video t3rsebut terdapat seekor kuc1ng yang secara kebiasaannya akan mengeejar t1kus terbaabit, …

Read More »

[VIDEO] “Bilik peenuh samp4h jadi lawa!”, Video Makeover Bilik Gadis Ini Terima Lebih 15 Juta Tontonan!

Baik lelaki ataupun pereempuan, past1nya ada diantara kita yang tidak suka untuk mengemas bilik dan kadang-kala, disebaabkan terlaalu sibuk dan sebagainya bilik hanya dikemas pada hujung minggu. Namun, ada juga sesetengah yang tiidak k1sah sekiranya bilik mereka bersepah dan berbau hapak sehinggakan sesiapa yang mem4suki bilik t3rsebut boleh pening mahupun …

Read More »

[VIDEO] Remaja Dikafan AJK Masjid Gara2 Cuuri Tabung Masjid, Siap Diminta Ambil Wuuduk Dulu

Sebelum ini, tular apaabila pihak pengurusan sebuah masjid di Selangor memandikan seorang remaja lelaki kerana mencuuri tabung masjid. Tindakan memandikan seperti jenazah tersebut menerima banyak kecaaman daripaada banyak pihak, namun ada juga yang menyokongnya. Terbaharu, seorang remaja lelaki dilaporkan telah dikafan oleh ahli jawatankuasa masjid selepas dia ditangkap cuba untuk …

Read More »

“Dia Cuma Tolong Abaang Tukarkan Mentol Dalam Bilik Je”, Jawapan Suami Apabila Ditanya Kenapa Ada Janda Dalam Rumah

Gambar sekadar hiasan Perkahwinan juga ada pasang surutnya, ada yaang mencapai kebahagian dan ada yang membuat keputusan untuk bercerai keraana ada masalah tertentu contohnya berlaku kecurangan atau pun tidak faham antara satu sama l4in. Untuk kisah kali ini, menceritakan kekecewaan isteri muda yang berkahwin dengan duda anak tiga. Ikuti kisah …

Read More »
error: Content is protected !!